balcicegin_annesi ozge benimde vardı ince değiller ama bu olaylardan sonra al gereksiz şişirilmiş fiyatları sanki altın uğruna öldük yahu 🤭
dvran22 Deletedmom265 şimdi kolumda 5 gramlık bilezik bile yok hepsini ev için sattık, bari verdiğim yere değseydi altınlarm da üzülmesem gitmesine😪
dvran22 ozge ev yaptık eve yerleştiğimin ertesi günü boşanma derecesine geldik Yani ev almış olabiliriz ama değmedi diyorum keşke değseydi bu eve bu kadar masraf yapmaya kayınbabamlarin üst katında oturuyorum sıkıntılar çok fazla oluyor canım🙄
dvran22 Deletedmom265 2 tane vardı o da gitti öyle mi Rabbim bileklermızi doldursun yaa en güzelleri bizi bulsun inşaallah😊