dvran22 ozge benim babam bana 19 gramlik almıştı o kadar ince değildi ben baya kullandım Fotosunu bulursam atayım
dvran22 ozge [url=https://hizliresim.com/TNmgOL][img]https://i.hizliresim.com/TNmgOL.png[/img][/url] Kalın olan bilezikler 30 gram Ortada ince olan bilezik 19 gram canım 3lu adana burma diye geçiyor
dvran22 Deletedmom265 altından ne kadarda uzağım dimi Ben ne bilim kız burma çift dişli 😂😂 Kayınbabamlar öyle dediler bende bu bilezik benziyor diye öyle sanıyordum Çift dişli diye birşey de varmış ilk defa duydum neyse öğrenmiş oldum Peki o kalın olanlar adana burma mi
EsraGulden ozge bence 2 li burma alın ama 2li burmada 20 gr ince olabilir müge anlı bile iki bileğine takıyor bende de var 37 gr olarak yaptrmistim çok şık birde topuzu var ben spor da klasikte takıyorum ne alacaksanız 22 ayar alın zarar etmeyin