SmaG ben ilk 9 da yatırdım canım 3 4 tan sonra saatte kalktı şimdi 9 ya da 10 da rutinlerimizi yapmaya başlıyoruz anca yarım saate yakın vaktimizi alıyor 40 dk kadar emişiyoruz derken saat bizim yatma saatimizi buluyor dinleniyorum çok şükür.. Rşimle başbaşa değil 3 kişi vakit geçiriyoruz. Arkadaşımın oğlu var 1,5 yaşında o saat 9 oldumu uyuyor anneai diyelim odasına götürmedim9:30 da o elinden tutup çekiyor gidelim odama diye koşuyor oynuyor derken sağlam yoruluyor gece emmek için uyanıyor emiyor tekrar uyuyor saat ertesi gün 9 u 10 nu buluyor o zamana kadar 3 kişi herşey 🥰🤗