momofanangel kardeş pahalilari felan boşver çevremde en pahalısindan en ucuzuna kadar alan insan çok fazla… Pahalilari alıp da çok memnun olan görmedim diyebilirim, kimisi çok kaba, kimisi çok şık ama bu kadar paraya gerek var mıydı düşüncesi oluşturuyor insanlarda vs vs… ben Ikea antilop aldım, acayip memnunum, pratik, hafif az yer kapliyo, öyle hor kullaniyoruz ki bilemezsin… Başına bişi gelse içimiz de acımaz ki başına bişi geleceğini de hiç sanmam… Yani tavsiyem antilop❤️👍