Arkadaşlar oğluşum 5 buçuk aylık oldu 2 hafta sonra ek gıdaya başlıycaz nasipse çok heycanlıyım🤩 Oturması için teşviklere de başladık yavaş yavaş ve haliyle mama sandalyesine ihtiyacımız var. Kafamda deli sorularr pahalı bişeye gerçekten gerek var mıı ucuzlarından mı alayım marka olması şart mı lütfen bana tavsiye verinnn günlerdir düşünüyorumm fazla yer kaplamaması lazım mutfağım çok küçük😀minderli uygunundan bişeyler mi alayım napayımm sizce ve bebişim 9 buçuk kilo bakıyorum taşıma kapasitelerine 10 olan bile var taşıma kapasitesi en az 15 20 olan bi sandalye lazım. Tabsiyelerinizi bekliyorumm🙏🏼🤩