AlpOzlem11 Bende bebeğim doğduğu günden beri sürekli ona karşı böyle duyguları içindeyim sürekli birşey olacak gibi geliyordu kafamda saçma salak senaryolar dönüyordu son zamanlar azaldı en büyük korkum bu bebeğim yani🥺
esrypc Rabia_38_01 bir tek ben böyleyim sanıyordum.neler neler geliyordu aklıma hiç yememeyeceğim sanmıştım.psikolojim bozulmuştu resmen.bana güzel düşün güzel şeyler çağır derlerdi.Ama zamanla geçiyor bol bol dua et güzel olumlu şeyler düşün.Rabbim gönlüne ferahlık verir.
Rabia_38_01 esrypc Duam eksik deil zaten de esim yok evde bu aralar bel k ide ondan artti bu düşüncelerim 😕
esrypc Rabia_38_01 geçer Allah’ın izniyle canım güzel şeyler düşünmeye çalış bende aynı idim çok şükür şu anda iyiyim 🙏