Size belki tuhaf gelecek ama son zamanlarda ailemi kaybetme korkusu yasiyorum..Sürekli aklıma deprem,yangın,gaz kacagi vs kötü biseyler olacak da çocuklarıma bisey olacak korkusu var böyle düşünceler aklıma geliyor ve durduk yere canım sıkılıyor ağlıyorum.. Sürekli de dua ederim sık sık kuran okumaya çalışırım bilmiyorum var mi benim gibi olan nasıl yenebilirim bu durumu 😪😕😢😑