Mmd_Dilara canm elde yıkamak için pril kullanyrm büyük alınca hespli geliyo çokta iyi köpürüyo makinemde de bimin yada a101in kullanyrm hatta yarıya bölerek çokta güzel yikiyo yani plastik koymyrm ama fark ettim bi tane bile plastik olunca su lekesi oluyo herseyde hatta 50 derece de ekonomi olanda yikiyrm sıcak dereceden daha guzel yikiyo nedende uzun yıkadığı için heralde gerçekten elektirik ve su faturam düştü ekonomi olan yerinde yıkayınca serviste öyle demişti suyu da elektirigide az yakar diye