Fkiklim AkileUgur senin izinde olman lazım zaten 2 yaşından kücük cocugu olan anneler çalışmama hakkı var diye biliyorum yanlış mı biliyorum
AkileUgur Fkiklim öyle bişey yok canım.9.5 aylık kızım bnm. Bu Virüs ülkemize geldi.on gün sonra ben ise dönüş yaptım iznim bitti hatta doğum izninde olanlar izinleri uzadı dediler haberlerde o dönem ama kamu için gecerliymis . Mart 20 de ise dönüş yaptım..
Nrnbirol Ecemece oda kaçırıyor numarayıda doğru alıyorum amanapıcam bilemedim oğlum çok su içer o yüzden galiba gece alarm kurup iki kere değiştiricem artık
Sophie8 Ayı yerine kilosuna göre numarasını tercih etmelisiniz bence. 9buçuk kilo 5 numara kullanıyoruz yavaş yavaş küçük gelmeye başladı ama külot bezi dışında hiç sorun yaşamadık 14 aydır.