AkileUgur Fkiklim çok ciş yapmış olabilir dediğn gibi canım.bn hiç değiştirmedim bezi. Sızıntı olmadı hiç çok küçükken sulu kaka yapınca beline gelmişti bı kaç defa o da normal bence
Fkiklim AkileUgur belinden cıkardı beline pamuk koyardım ben ama pişik yapmadığı için vazgeçmedim eşimde migroscu elimizin altında hem kolay ulasıyoruz 😊
alyatosum Ecemece geceleri oldu bi kaç kere 4ten 5e geçtik şükür ki olmadı öyle bi kaç kez de durmadığı için düzgün bağlayamadım o yüzden oldu sanırım bi daha da yaşamadım .
Kubuu1 Ecemece bende de oluyordu ama sonra anladım ki bez büyük geliyormuş ya da bacağındaki firfirlari dışına cokarmazsak oluyordu şu an olmuyor bedeni de tam olunca
AkileUgur Deletedmom70 <img src=“https://i.imgyukle.com/2020/05/02/rYRKvR.jpg” alt=“IMG 20200502 132417” border=“0”> <img src=“https://i.imgyukle.com/2020/05/02/rYR1Tc.jpg” alt=“IMG 20200502 132342” border=“0”> böyle canım bak. külot bezi de guzel.
Fkiklim Deletedmom70 almadım 🙄 yanımda emerek uyuyo sallamıyorum kanguru istiyorum gec kaldık onada 😕 suan zaten çok ihtiyacım olan seyleri alıyorum
Zeynepazram Deletedmom70 kaç kg da 4 kullanmaya basladınız ben ilk 2 bucuk ay falan kullandım 3 no ya da gectim ama son aldıgım paketler hep sızdırıyodu bedenide oluyodu aslında ve poposuda hep ıslak kalmaya baslayınca degistim
Mrv-hmz Ecemece ben hiç memnun kalmadım bu minies den. Sırt kısmında pamuk yok o yüzden kakasını çok taşırdı. Molfix e geçtim tamamen pamuklu içi sızdırmıyor.