Alyaninannesii [bilinmeyen] ay o da kötü ya 😂 ekonomi açısından zaten baya kötü bir verdim 4 saat rahat 😂 yalnız şuana kadar hiç su vermedim ben yaa neyle vereyim ne kadar
Betulserce serenea bebeğe göre değişiyor tabi benim ki bi buçuk aylık ve 120 ye koşuyor ben mani olmaya çalışıyorum 😞be hiş bir mamadan memnun kalamadık gaz ya da kabızlık çektik. En son arı mama 12 vitamin 6 minerale geçtim rahatladı gibi biraz
serenea Betulserce tabi bebeğe göre değişiyor hatta benimkide 2 aylıkken hep 120 falan içiyordu şimdi bazen 90-100 içiyor yani canı nasıl isterse yada iştah durumuna bağlı
Kzcm sabri_sabri combiotıc mi kullandın sen? Bize doktor önerdi onu. Gaz sorunu vardı büyük tuvaletini yaparken zorlanıyordu. Şmdilerde iyi şkür.
sabri_sabri Alyaninannesii evolvia mama aldik Ama doktorumuz önermedibi hafta önce kullandik kullanan varmi aranizda sanliurfa daki annelerimiz size verebilirim
Mtg Alyaninannesii mama kullanan cocuga neden ekstradan su veriyorsunuz ki mama zaten suyla hazirlaniyo esim sordu doktorumuz oyle demisti her kafadan ses cikiyo siz dr sorun bence benimde premature dogdu onlar ilgiye ve ozene daha cok ihtiyaci var
Alyaninannesii Mtg ya ben de ondan sordum zaten mama suyla yapılıyor anne sütü de zaten suyu karsiliyor. İnternetten doktorların dediklerine de baktım ama inanış bu olmuş genelde mama veriyorsan su da ver diye 😁 vermekten vazgeçtim ben de zaten vermemistim hic
serenea Alyaninannesii yok canım daha dün doktora sorduk kesinlikle vermeyin dedi en az 5 aya kadar yok su dedi, hatta mamayı neyle yapıyosunuz oda su dedi
serenea Alyaninannesii saat uzadıkça aldığı miktar artabilir içebiliyosa ver ben öyle yaptım hala bazen 90 bazen 100 bazen 120 alıyor
Alyaninannesii serenea ya 90 içti ya dün demiştim burada. Bir saat sonra çıldırmış gibi ağlıyor açlıktan 60 70 daha verdim. Korktum mamadan mi ne oluyor diye 😂
Eceakyz Bende similac kullanıyordum aslında memnundum bir sıkıntı yapmadı ama herkes hipp combiotic önerince onu aldım denemek için daha 2 gün oldu ben günde 3 sefer falan veriyorum emiyorda bizimki. Kilo alımı biraz yavas olduğu için doktor mamada kullanmasını istedi şuan 52 günlüğüz. En son kilomuz 3320 doğdu 1aylıkkrn3600 dü bakalım haftaya kontrol var kaç çıkacak bakalım