deletedmom719 bebeği erken çıkaranlar gelişimi iyi diye seviniyor,geç cikartanlar amann daha dayanıklı olur diye kendini avutuyor.hepsi büyüyüp gidecek o zaman aklımıza bile gelmiyecek bunlar bosverr.akisina bırak canım.hastanede yaşını geçmiş çocuğun cikartmadigini gördüm.belirti vardır muhakkak çıkartır