deletedmom719 Kızlar bebişlerinizin ilk dişleri ne zaman çıktı? 10 aylık olduk hala diş yok. Birde geç diş çıkması d vitamini eksikliğinden kaynaklı olabiliyor mu? Burda öyle okumuştum da endişe duyuyorum
_tospikannesi deletedmom719 genetik oluyor canım, geç çıkması daha iyi diye duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum
Gzd2010 deletedmom719 2 çocuğum geç çıkardı kızım şuan 10 yaşında o ilk disini 13 aylıkken çıkarmıştı. 14 aylık oğlumda ilk dişini 12 aylıkken cıkardı hagla 2 disimiz var 😊
calikusuu deletedmom719 Kızımın ilk dişi 10. ayda çıktı. 3 ve 4.dişini 13 aylıkken çıkardı. Minik tavşanımın 🥰 Normal bir süreç . Doktoru 1,5 yaşına kadar normal , genetiktir demişti.
deletedmom719 Sum87 umarım öyledir anneme soruyorum hatırlamıyor kayınvalidem de öyle ne zaman çıkardık meçhul 😀
Birkoalaanasi Anne ve babanın diş yapısını alıyormuş beybiler. Bende 7 aylık çıkarmışım eşim de 8 aylık. Kızımda 7 buçuk aylıkken patlattı 🧜🏻♀️
Emir35 Benim oğlumda 10 ay 6 günlük hala diş yok.bende eşimde 1 yaşımızda cikarmisiz oglumunda öyle olacağını düşünüyoruz.
Ps06 Benim oğlum 11 aylık ilk alt dişlerini çıkardı sonra yanlarını patlat dı şimdi de 1 yaşın da üst dişleri patlatıyor merak etme çıkar kimi çocuklar geç çıkarıyor
Melike 13 aylıktı ilk dişini çıkardığında hızlıca çıktı diğerleri 20 aylık azıları çıkarıyor ben de geç çıkarmışım genetik olduğunu düşünüyorum.
Alppp deletedmom719 cnm 10 ayligiz daha bikac gun once cikti. Genetik olabilir kansizlik ve d vitaniminide etkiliyor doktormz demsti
16102018 deletedmom719 genetik olduğunu düşünüyorum vitaminleri gayet iyiydi ama 13 aylıkken çıkardı ilk dışını
Merve121212 deletedmom719 benim kızım 10 aylıkken yürüyordu ama agzinda diş yoktu 🤭 1 yaşına doğru çıkarttı dişlerini ama hepsi pes peşe cıktı biraz zor oldu.
Alppp deletedmom719 surup verdi icmedi ben keciboynuzu ozune basladim cnm gunluk veriyrm. Ilaclar ya kabiz etti yada icmedi