Umayyyy Mihrimahimmmmmm çok hareketliler dikkat etmek gerekiyor. Guvelik önlemi almadan arkamı donememeyi öğrendim böylelikle
sedalala Umayyyy benim kızım da 4 aylıkken düştü. Çok üzüldüm tabii de geçti gitti. bilerek itmediniz ya canım neyin vicdan azabı bu
Rabia_38_01 Umayyyy bende koltuga birakip gidince huzursuz oluyorm ya kisa süreli hemen gidip geliyorum uc aylik donemiyor.daha ama sanki dusecek gibime geliyor😕😑
Umayyyy Rabia_38_01 aman bırakmayın ne olursa bişe olmaz dedigimizden oluyor çok üzülürsünüz sonra neden ihmal ettim diye benim gibi
Ygt55 Umayyyy benım 2 aylık bebegim yataktan dustu Hala esımle dusunuyoruz ıkı aylık bebek nasıl doner düşer diye allah korudu melegimi