Umayyyy bende bugün eşime bırakıp alışverişe çıktım annemlere…eşim kızımı yatakta zıplatıyormuş 2 yaşında kızım havaya atıp tutarken tutamamış yatağın köşesine dudağını, damağımı çarpmış dudağı patlamış kabarmış, damağı şişmiş kan oturmuş mosmor olmuş. eve bir geldim kan revan içindeler ağlamaklı anne ben düştüm dudağım patladı diye anlatıyor off için gitti içim olacağı varmış ama çok kızdım içimden babasına da ! Zaten beni kızdırmıştı o gidecekti alışverişe kızdım diye ben gittim. Öyle görünce çok pişman oldum bende gittiğime. Dünde kaşlarının ortadında bir sivilce gibi birşey çıktı. Bugün iyice etrafı kızardı. Yüzü gözü yara içinde kaldı savaştan çıkmış gibi oldu. Yüzüne baktıkça içim acıyor.😦