Nekwam canım ben uzun uzun okudum yazdıklarını orssı acayip kalabalık sanki. Müsaitsen bi kac soru sormak istiyorum.
Üç gündür dediğin dakikalarda leslie yapıyorum.
Sabah ac karnına pirinc kürünü yapıyorum
Yalnız benim kahvaltı saatlerim değişiyo bazen on bazen on iki bazen bir ama iki öğün besleniyorum.
Kahvaltıda iki yumurta yedi zeytan bes altı tane top peynir bir salatalık ve tarım domates yiyorum.
Günde 3 ile 4 lt arası su içiyorum.
Aksam Yemeğini altı yedi gibi yiyor daha da bisey yemiyorum.
Ama sabah ve aksam el kadar ekmekle yiyorum ekmeksiz asla yemek yiyemiyorum cünkü 😔 kuruyemisden de hamilelikde tiksindim 😂
Yine de işe yararmı sence?
Birde sirke kürüne bal şartmı bal sevmem de 😂 o da hemen kahvaltıdan önce içilse olurmu 😂 kahve pirinc ve sirke kürünü beraber uygulayabilirmiyiz?