aaaa biz 5.ayda tadımlara başladık. Önceden sadece anne sütü alıyordu. Tadımlara önce sebzeyle başladık. Meyve önce verilirse sebzelerin tadını yadırgayıp reddedebiliyormuş. Önce kabaktan başladım. Dikkat ettim kabız olmasın diye ama yinede oldu. Şimdi 6 ay dolmak üzere. Bir çok sebze ve meyveyi yedi. Artık bağırsakları alıştı daha düzenli yapıyor. Yani demem o ki, ek gıda kabız yapar. Birde aldığımız demir ilacı da kabızlık yaptı, onu da değiştirince baya faydasını gördük.