Merhabalar, benim çocuğum 3 aylıkken kawasaki oldu, çok şükür şimdi iyi, 5 yıl oldu, tedavisi var, korkmayın diye yazıyorum, ben de çok korkarak yıllarımı geçirdim, çok iyi doktorlarımız var, çocuklarınıza dikkat edin, bizim 15 gün ateş oldu, çünkü tanı koyamadılar, iştahsızlık, dudak ve gözde kızarma ve boyunda şişlik belirtileri, gerekirse doktor ismi de verebilirim.