elifhuner hamileyken gördüğüm bir rüya vardı, o dönem çok etkisinde kalmamıştım ama doğumdan sonra hiç tanımadığım bir kadının zilin üzerinde “zile basmayın lütfen” yazmasına rağmen oğlumu yeni uyuttuğum bir gündüz vakti zile bastığı günün gecesi sabaha kadar aklıma o rüya geldikçe uyuyamamıştım. Bir de hastanede kaldığımız iki gece nefes alıyor mu ya nefes alamazsa diye göğsümde uyutmuştum, doğum öncesi heyecandan doğum sonrası aman ya bişey olursa diye sanırım kırkım çıkana kadar uykusuz kalmıştım. Annelik delilik diyorum ya işte hep bunlar delilik 🥳🙈🙏🏻