elifhuner merhaba canım ben de yaşadım. Balkona çıksam sanki biri arkamdan iticek gibi hissediyordum. Bıçaklardan kaçtım. Ölürsem doğumda eşim evlenir mi çocuğuma kim bakar her şey akla geliyor. Öncelikle bunu kendi anneme anlattım. Annem eşimle kayınvalidem ile paylaşmış beni yalnız bırakmadılar. Hergün kayınvalideme işte çalışır gibi gittim. Dua okudua dinle ve hep bir işle meşgul ol. Puzzle al yap ne biliyim bir diziye başla kafanı dağıt. Arkadaşlarınla sık sık konuş. Bakara suresi var onu aç youtube dinle kuran oku. İnanki hepsi çok iyi gelir.