Sum87 aşı haricinde izin vermiyorlar onu da aşı kartı ve sağlık ocağından bilgi istiyorlar canım 3 gün önce işe başladım hastanede merkezde kimsem yok 8 aylık ve 12 yasında kızım var pandemi riskinden dolayı aileme teslim etmem gerekiyordu çocukları valilikten ona bile izin çıkmıyor il genel meclisi belediye başkanı millet vekili de koydurduk gene çıkmadı sağlık bakanlığına dilekçe yazdım yaşadığım yerde kimsem yok çocuklarıma bakacak kimsem yok olsa bile risk altındalar diye anca öyle izin belgesi verdiler teslim ettim çocukları aileme.Aşı olmadıkça çıkarmayın bende 2.5 aydır götürmüyorum aşı olduğunda da kimsenin olmadığı saate randevu alıyorum alt açma bezi alıp onu serip öyle oturtturuyorum temas ettirmiyorum çocuklara bulaşmaz diye düşünmeyin bir tanıdığımın 12 aylık kızı var 2 aydır yoğunbakımda covid 19 dan ve durumu kötüye gidiyor