Arasannesi Sum87 tabıkı sımdı bu zamanda kımse keyfıyen cıkarmaz bunu bıldıklerı ıcın musaade edıyorlar bırsey olmaz meraketmeyın herkes kımın ne ıcın cıktıgını bılıyor.cocuklarımız onemlı mecbur goturcez bende goturcem bu hafta hem aşısı hem kontrolu var reflumuz var kasık fıtığı teshısımız var goturucem yanı ne yapalım
Hohomoromu Arasannesi aşılanma devam ediyor zaten aşılar ertelenmedi oyuzdn randevu verıyorlar size herkese
Ececik07 Sum87 hastaneyi arayıp kontrol randevusu olduğuna dair yazı isteyin bir şey olmaz biz böyle gittik
Hatiicee Sum87 biz gittik sabah randevu msjiniz varsa skıntı olmuyor,ayrıca hastaneler gayet sakın temiz,cocuk ve kadin hastalıkları bölümlerinde bi problem bi risk bulunmamakta.. tabiki acil bisey yoksa gitmemek gerek,en önemlisi tedbiri elden bırakmamak..
Serenty Sum87 burada herkes herşeyin en iyisini biliyor ve sürekli nasıl düşünmeniz gerektiği ile alakalı yorum yapıyorlar.bebegin annesi sizsiniz en iyi kararı siz vereceksiniz elbette.
Goktugmom_ Sum87 ceza degilde böyle corana olayı varken cok acil bişey yokken helede kafama takılan bişey için cıkmam otur evinde ne kafana takılan
Sum87 Goktugmom_ oğlumun hareketlerinde farklılıklar gözlemliyorum ve merak ediyorum geçici mi yoksa normal mi ya da yolunda gitmeyen bir durum mu var ? Oğlum 36 haftalık dogdu küvez geçmişi var haliyle endişeleniyorum bir ANNE olarak 🌸
Papatyaseverr Sum87 biz bi kaç kert gittik cevirme olmadı ki olsada yazamazlar hastaneye gidiyorsunuz cunku
Dilekmh Sum87 tatlım benim istersen bulunduğun ilçe belediyesini ya da kaymakamlığı arayarak vefa destek ekipleri var orayı arayarak destek alabilirsin. Nereden biliyorum belediye çalışanıyım eşimde vefa destek ekibinden sorumlu. Onlarda öyle işliyor durum