Bebek2 çünkü herşey çok pahalı. Bir de bazı şehirler olması gerekenden de pahalı. Eşim sadece meyve alıyor 75 lira tutuyor. Yani sadece elma portakal muz mandalina. Ki çilek ve avakadoyu marketten alıyoruz onlar hariç 75 lira. Sırf kızıma alternatif olsun diye alıyoruz bu çeşidi. Bir kilo kıyma alıyor 60 lira, orta halli bir beyaz peynirin kilosu 35 40 lira. Hayat çok pahalı.