Bebek2 Kızlar selam Ben mi yetiştiremiyorum ama mutfak masrafımız aldı başını gitti dur diyemiyorum :( hayır 2 kişiyiz öyle sürekli bir şeylerde yemeyiz ama yetişmiyor :'(
Deletedmom201 Bebek2 biz salgından önce bu kadar yemezdik şimdi mutfaktan çıkmıyoruz. Evin en büyük gideri mutfak 🤷♀️ Bir de para birimimiz dolar karşısında iyice düştü devalüasyondan dolayı Çok harcıyor az alıyoruz 🤷♀️
2balbiranne Aynen ne kadar idareli davransakta olmuyor 🤦🏻♀️ her ay 500 tl yi rahat geçiyor görünürde de bir şey yok gibi fiyatlar eldekinin bin katı 🤦🏻♀️
Ahseninannesii @Bebek2 bizde 2 kişiyiz Canım ama biz yiyoruz yani baya baya 😁 1000 TL yi buluyor aylık mutfak
_tospikannesi Bebek2 aynen canım gecen eşime bikaç meyve ve sebze almasını istemıstım 130 lira tuttu dedi ya öyle fiyatlı bişey degıl 4 çeşit falandı. Eskiden annemle 20 lirayla pazara gider pazar arabasını doldururduk ☺️ Markete girmeyi saymıyorum bile
Deletedmom055 İnan bende eşimden çekiniyorum artik istemeye her aksam tonla istek almayı da cok sever ama dun akşam baya masraf oluyor mutfaktan dedi. İstende çıktı ucretsiz izin Allah yardm etsin darda zorda olanlara
sedaomur26 Bebek2 biz yatana kadar mutfaktan çıkmayız özellikle abur cubur inanilmaz yiyoruz 😖 eşimin bir ayağı evde diğer ayağı markette 😂😂 birde biraz fazla abartır almayı o yüzden mutfak masrafı felaket bizde 😖
Hatice_mirac_miray Bebek2 marketin mikroplugundan bence ben bu ay 450 tl alis veris yaptim kafalari yemek uzeriyim her zaman aldigimda bu kadar mebla bile birakmiyodum daha az oluyodu bayada bisey alabiliodum ben bu ay 450tl alinacak hic bisi almadim 🤔firsatcilar
Hatice_mirac_miray Yamur bende kayseride yasiyorum ama fiyatlar istanbulun ona gore artmistir kayserininkide normal fiyata bakarak baya artti en son sebzelerin fiyatina baktim o kadar o yenmez diye biraktim ama sarimsak alim dedim kilosu 60tl 😬😡