Esragrblk valla canim bende köyde büyüdüm sehirle falan alakasi yok bu işin ahanda ben her gün görüntülü arıyorlar nefret geldi doğum için 1115 km gidip tek başıma kaynanam gile geldim eşim asker doguma gelebilecekti kaynanam gil şehre 1 saat uzakliktalar bende yol üstü once hastaneye kontrole gideyim doktorumu bulayim diye hastaneye gittim erken doğum riskiyle hastanede 2 gun kaldim onlar 1.5 gun sonra geldiler hala düşündükçe geriliyorum
eşim geldi herkes üzerime düşüyor falan doğumdan sonra kaynanamin kucağına bebegi vermedim diye ağladı vermedim dediysem( 15 gun kaldik 10 kere kucağına almistir) uzaktan sev zaten su virüs var k.pederim hep disarda önlem almıyor lohusayim falan dinlemedi laf sokcam diye uğraştı bla bla bla daha çok sey var ama seni cok iyi anlıyorum düşüncesizlik insani soğutuyor ve bazi seylerini görmene sebep oluyor