Hayat tarzınız, yaşantınız ve kültürünüz farklı olduğu için, sizin aileniz gibi olmamaları çok doğal değil mi? Yani ne gördülerse onu söylüyorlar öyle seviyorlar. Onların hayatı inek bağ bahçe olduğu için öyle şeylerden bahsederek sevgilerini anlatıyorlar demekki. Sevsinler yeterki. Nasıl sevdiklerinin ne önemi var ki? Bu yüzden soğumanız üzücü geldi bana. Bence bunlara takılmayın🌺