Zeynonunannesiiiii doktorum bu konuda uyarmıştı. Göze ve kulağa damlatmayın orada enfeksiyona sebep olabilir demişti. Görümcem kızının gözünde çapak var diye hep anne sütü ile temizledi ve enfeksiyon oluştu bebekte. Ne zamanki bıraktı düzelmeye başladı. Anne sütü sürdüğü dönemde doktorun verdiği ilaçları da kullandı ve faydası olmamıştı ilaçların.