cokcocuklu canım ben unı baby kullanıyorm sıvı olan bıde roxy dalan ama lekeyı gecen a101 de nasprin dıye gecıyo kırmızı bı sıkmalı herseyde kullanılıyo hatta o firmanın mavı suyu da war adı highgenic 4 tl bişey onu lekeye sıkıyorum ıkı çitiliyorum hemen cıkıyo snra dırek makınaya atıyom , bende hala hayretler ıcerısındeym genelde en ıyı deterjan bıle cıkarmıyodu ıstersen bı dene olmadı mutfak banyoda kullanırsın 😘