Nehirrrrrrr Rabbim sizi de bian önce kavuştursun, şifa versin inşallah. Benim de minik kızım küvözde 1 hafta oldu😔 yüzünü göremedim, kokusunu duyamadım. 1 hafta demişlerdi yatis suresini ama hala ağızdan beslemeye gecmemisler. Bu gun geçecekler.insallah sorunsuz kabul eder biberonu .eğer ederse yarın çıkarabilirim, yoksa daha kalır dedi☹ .kanda enfeksiyon , solumum sıkıntısı, gelişim geriliği için alınmıştı. Sonradan satılık ta cıktı onun tedavisini de aldı. Dualarınıza bizi de ekleyin anneler😥