Nehirrrrrrr merhaba, sanırım ben bir tık daha kötüsünü yaşamış biri olarak yazmak istedim. Solunum sıkıntısı nedeniyle diğer doğmaz yogunbakima alındı. 3. Günün sabahında pnömotoraks geçirdi yanı akciğeri söndü. Bizi gecenin bir vakti hastaneye çağırdılar her şey olabilir diye..Akciğer sönünce kalbi durdu. 15 dakika geri getirmek için müdahale edildi. Tabi solunum durunda beyinde kanama alani oluştu. Akciğerlere tüp takıldı. Uzun süre hep kötü şeyler duyduk. Bebeğim iyileşmiyordu. Anne sütünü kestiler. Sonra ne olduysa bebeğim tepki vermeye başladı. Reflekslerini kullanmaya başladı. Akciğerindeki fazla hava tahliye edilmeye başlandı. Günden güne iyileşmeye basladi. Doktor bile bebeğiniz mucize diyordu artık bize. Ultrasonlar, röntgenler emar filmleri.. Beyindeki kanama alanı bile geçti hasar bırakmadı. 1cc ile tekrar anne sütü başlandı. Solunum cihazından kurtuldu 2. Seviye yogunbaakima geldi kendi kendine nefes almaya başladı ve bunlari yaparken sadece 1.500 kiloydu😍 toplam 23 gün sürdü yogunbakim maceramız ilk günlerde kendimi kahrettim. Ağlamaktan helak oldum. Kimseyle gorusmedim odamdan çıkmadım. Tek yaptığın gece gündüz 2 saatte bir süt sağmakti. O kadar ağlamaya iyi ki sutum kesilmemiş diyorum cahillik bilsem yapar miydim hiç? Anne sütü mucize bebeğine en iyi ilac. 23 gün sonra, anne bebek uyum odasına bir iki gece birlikte kaldık. 5bucuknaydir da evimizdeyiz cooook iyiyiz ♥️ Lütfen kendini yipratmayi bırak ve sütünle ilgilen. Bebegin iyilesecek. Onlar cook güçlüler. Bebegimin yaşadığı sureci yetişkin biri yasadaydı atlatamazdı. Bebeğin iyi olacak onlar sandigimiz kadar narin değiller ❤️❤️❤️