bianneeee bizimki de az bağırmıyordu bütün gün emzirirken sırtım, belim felç geçiriyor sanıyordum. Eşime bütün gün başka çocukları emziriyorum ben galiba falan diyordum hatta. Hep fışkırarak sut gelsin istiyordu .Ama her ay en az 1 kilo alıyordu. Ilk aylar daha da fazlaydı. Yani kızımın aglamasina bakip mama da versem obez olurdu herhalde 😁