Kızlar 3,5 ayligiz sanırım bebeğimin ihtiyacı artıyor süte nasıl yetirebilirim sütümü dondurucuda sütleri vardı her akşam 120 CC içiyordu emdikten sonra şimdi bitti dondurucu stoğu mama takviyesi istemiyorum ama mecbur kalır mıyım sizler nasıl yaptınız bebeğim doymaz diye çok korkuyorum 😔