Muhkub2016 Allah yardımcınız olsun sizinde kuzum bu yetememezlik duygusu genel olarak var annelerde sanırım bu aralar bende öyleyim🤧ama eminim bizden başka kimse onların iyiliğini bizim kadar düşünemez. Doktorunda iyisine denk gelmek mesele canım ya, ben kaç doktora götürdüm ama beni tatmin etmedi yani. Ortalık böyle olunca bi yerede gidemiyoruz🤧🤧