Bebeğim 1 ay 10 günlük hastalık geçirdik diş atak derken yeme huyu tamamen değişti normalde pankek parmak gıda köfte tarzı şeyleri eliyle yer önüne koyunca ama çok çok sevdiği şeyleri bile yemez oldu mama bile içmiyoruz ayrıca önüne gelen şeyi fırlatıyor kendince oyun gibi çorba yoğurt tarzı şeyleri vermeye kalktığımda deliriyor bana ver diye kendi içmek istiyor çatal kullanımını çözdü biraz bundan kaynaklı olabilir mi veriyorum eline kaşığıda ağzına götürmeye çalışıyor çünkü blw de uyguluyorum fincanla da verdim ama bu süreçte yeterli beslenemiyor bu şekilde olunca bunları yaşayan yada yaşamış anneler var mı çözüm önerileriniz tecrübelerinizi paylaşır mısınız yememesine nası bi yol izlemeliyim