MTkutay MiracAlpinveUmutunAnnesi canım ben söyleyince bana da öyle dediler doğum parasi 300 lira alıyorsunuz onun dışında yok denildi
MTkutay Damla31 canım ben konuştum 3 ayrı yerle ucude öyle birşey yok dedi Elazığ da hangi mahalledeyim😊
Ecekusum Valla bende çözemedim muhasebeci var tanıdığımız ona sorduk o da bir kere veriyorlar 240 filan diyor ama veriyolar diyor gelir belgesi ile başvuru yapılıyormuş
Apalie Aile ve sosyal politikalar da çalışıyorum, sizi üzmek istemezdim ama öyle bir hizmetimiz yok. Doğum belgesi ve kimlikle başvurup aldığınız para doğum parası. O da her doğumda bir defaya mahsus olmak üzere veriliyor. Başka bir kurumda böyle bir yardım yapılıyor mudur bilemem tabi ki.