Guguk nerdeyse yaşadığınız çoğu şeyi yaşadım dikişlerim de hala şiş ağrıyor acıyor bir altla uğraşıyorum bir üstle 😔 gece bebek uyuyor ben göğüs boşaltmaktan uyuyamıyorum.. Süt fışkırta fışkırta geziyorum resmen. Benimki dudağını değip içmediği an fışkırıyor. Masajlar lahanalar ters emzirmeler hepsini yapıyorum emiyor ve ya boşaltıyorum ama dolunca yine aynı kitleler meydanda, sıkıldım artık bir çare de bulamadım kimsenin mi bir bileğisi yok emzirme danışmanları hep aynı şeyi söylüyor hemşireye sordum normal onlar dedi düşünün.. bir yerde solgar ın lesitin diye bir hapını içiyormuşsun sütü parçalıyormuş filan onu okudum ama kararsızım kullanma konusunda.