Yamacbartu aa sizin daha çok yeniymiş merak etme canım yavaş yavaş ilerliyor öyle birden hızlı bir iyileşme görülmemişti benimde canım sıkılmıştı ama her gittiğimizde iyiye gitti.Benim bebeğime 7 ay önce yapıldı enjeksiyon hiçbir sıkıntısı yok şuan sadece hayatı boyunca yılda bir veya iki kez konrtol edilecek. Zaten sağlıklı her insanın yılda bir kez göz kontrolü olması gerekiyor öyle düşün.Rabbim şifa versin ☺️🌸