Bizde varız. 31 haftalık doğduk. 32 haftadan itibaren bebeğin bazı şeyleri gelişmeye başlarmış. Göz de bunlardan biri. Göz damarları gelişmediği için rop muayenesine ihtiyaç duyuyolar. Bizde küvezdeyken ilk onlar yaptı. Sorun gördük tekrar gelin dediler. 15 gün sonra gittik damarlar gelişmeye başlamış dediler. 1 ay sonra tekrar çağırdılar. Tamam gelişmiş dediler. Üzmek istemem ama zor bi muayene. Oğlum çok ağlamıştı. Sabırlı olmanız lazım. Doktor beni odadan çıkarmıştı anneler dayanamıyo demişti eşim durmuştu yanında. Allah a şükür iyiyiz şimdi. Erken doğan bebeklerin hepsinde o sorun oluyor. Ama iyileşir inşaallah stres yapma. Ben çok stres yaptım çok ağladım ama herşey geride kaldı. Oğlum şimdi 8 aylık oldu 🤲🏻🤲🏻