Kuzeyimm41 ayazasaf emzik tutmuyor bizim ki küvezdeyken vermişler ama küvezden çıkınca bi kaç gün içinde bıraktı vermek istediğimizde öğürmeye başlıyor. İnşalşah bir an önce biter bu kolik muhabbeti yoksa beynimi yiyeceğim artık sinirden
gezentianne _Mervee_ Kolik bebeğiniz varsa hatta kolik olmasa bile ağlayan bir bebeğiniz varsa “Mahallenin En Mutlu Bebeği” kitabını şiddetle tavsiye ederiiimmmm
Birkoalaanasi Dolu dolu yaşadık, 6 ay bittiğinde bitti. Geçmiyor gibi geliyor pes etme güçlü kal geçiyor. Günlük kısa kısa duş masaj, evde gezdirme, buziki orhan bebeğiniz ağlamasın albümü ile biraz olsun rahatlatıyorduk.
morsevenfilolog _Mervee_ İlk 3 ay çok zordu. 4. aydan sonra hafifledi ve kısa süre sonra da bitip gitti.
Kuzucugunannesi _Mervee_ 25 günlüğüz ve acayip kolik bi bebek benimki susmuyor ağlıyor sıkıyor kendini biogaia aldık doktor dedi bakalm umarım geçer
Blgnrb Sevgili anneler benim oğlumda 1,5 aylık ve kolik sab simplex kullandık işe yaramayınca Nurse Harvey’s damlaya geçtik sabah akşam 20 şer damla veriyorum emzirme arasında ama kusmaları arttı sanki peynir gibi mukuslu kusuyor normal mi bu durum dokunmuşmudur ilaç gaz da çıkartıyor bazen kusarken