Aselsolak şuan moralimi bozdun yaa doktor 2. Ayı bitince sakinleşir yavaş yavaş biter Demişti 😌 peki nasıl basa çıkıyorsunuz neler yapıyorsunuz? Sizin kide aralıksız sürekli ama sürekli ağlıyor mu ? Fön sesi açık sürekli evde . Çoğu zaman onunla da susmuyor. Bi dk yere koyamıyoruz sürekli hoplatıyoruz. Biogiala kullanıyoruz , aguline kullanıyoruz. Daha ne ywpıcam bilmiyorum hiç bişey fayda etmiyor