dalezgi41 uyarma işlemini neden yapiyorsunuz ? Bebeginizi anlik rahatlatiyorsunuz ya sonra ? Uyarilmayla tuvAletini yapan bebekler ileride daha buyuk sorunlar yaşiyorlar. Uyarma işlemi yerine probiyotikler kullanin. Dokyorunuza danişin belirli bir süre bagirsak düzenleyici versin onu kullanin. Bizde yapamiyorduk biogaia kullaniyoruz halen ve 1 ay kadar debridat kullandik doktorumuzun dediği süre dolduktan sonra bir daha yaşamadik bu tarz problemler.