Merhaba güzel anneler biz 3 ay 14 günlügüz ve resmen doğduğundan beri kalası hiç düzenli değil bazen 4 günde bazen 7 günde kakasini yapıyor. 2 3 günde bir, bir çay kaşığı zeytinyağı veriyorum poposuna kulak çöpüyle zeytinyağı sürüyorum buna rağmen 2 gün sonra falan yapıyor kakasini. Bu sefer 8. Günü bitirdik sizce normal mi hala böyle olması?? Ayrıca gaz çıkarma da ve osurukta hiç bi problemimiz yok