cennetkokulumm Ruzgarin_annesi sut ürünü yapmış olabilir o zaman dikkat ediyorum bakalim düzelecek mi
cennetkokulumm Çok mutluyum çok şükür oğlum diş çıkarıyormuş kakasinin yeşil olması ondanmış alt dişleri yoldaa 😊Hepinize ilginizden dolayı çok teşekkür ederim değer verip yazdınız 🤗
cennetkokulumm Esraalibugra salyası da çok akıyor sürekli eli ağzında başka da sıkıntısı yok kaka dışında
cennetkokulumm Esraalibugra yeşil olmasının farklı sebepleri var ben hepsini düşündüm gündür süt ürününü kestim acaba mi alerji mi oluyor diye yeşillik yemeyi kestim meğer onlardan değilmiş
cennetkokulumm Esraalibugra kendimce onlemler aldim oruc da tutuyorum baktim beslenmem bozuldu dayanamaz oldum gittik bugun saglik ocağına. Iyi ki de gitmişim
Esraalibugra cennetkokulumm ben sağlık ocağı doktoruna bahsettiğim alerji olabilir dedi şuan virüs var biraz bekle falan dedi
Sibelasfd Esraalibugra sizde durumlar nasıl mesela gece , gündüz uykusu , bizim şuanki sıkıntımız beni tanımaya başladıkça yalnız kalmak istemiyor ne ev işi ne yemek yapabiliyorum kendimden hiç bahsetmeyeyim saçlarımı tarayamıyorum
minnosvetontis cennetkokulumm bizimde 3 defa oldu bole ama icerisinde sarimtirak renk de vardi bi kac gun sonra normale dondu her kakasinda ins normaldir diye dua ede ede aciyodm vallahi ama korkulcak bise yok denildi