Mbk Esma12 neredeyse herşeyi oradan alıyorum, olmazda beğenmezsem geri yolluyorum ücretsiz olarak, parayı iade ediyorlar. Yada iki beden arasında isem ikisini de alıp olmayanı geri iade ediyorum.
Begonia4 Esma12 ben sürekli yapıyorum hatta son üç ayda 2000 lira ve üzeri olmuş siparişlerim Trendyol elite yapmışlar beni🤦🏻♀️😂
Cananberat Esma12 evet surekli yapiyorum hersey göründüğü gibi geliyo begenmezseniz iade de edebiliyorsunz
Duygusss Esma12 Senelerdir sürekli alışveriş yapıyorum☺️ Ne ürünlerde, ne iadelerde hiç problem yaşamadım 😊
Serenty Esma12 yıllardır her türlü alışverişi yapıyorum.sadece bir kere sıkıntı yaşadım iade konusunda onun dışında guvenebilirsiniz.
anakraliceee @Esma12 güvenebilirsin canım bütün alışverişimi ordan yapıyorum nerdeyse iadede falan sorunda yaşamıyorsun