Mahinursmr canım ben 155 aradım 112 arayacaksınız dediler aradım kendi aracımızla bebeğimi kontrole getiricem dedim eşimi kabul etmediler dedim benim ehliyetim yok eşim getiricek tamam dediler TC lerimizi aldılar dönüşte de bı sağlık belgesi alın yani reçete vs gibi olurda polis vs cevirirse diye dediler bu kadar yani