Kızımı pzt günü doktora götürücez 18 aylık malum sokağa çıkma yasakları var izin belgesi karakoldan alınıyor dediler eşim dün iş çıkışı gitti karakola mesaileri bittiği için yardımcı olamamışlar 199 arayın demişler 199 açan yok aranızda polis olan eşi polis olan bu konular hakkında bilgisi olan varmı acaba