Birkucakmutluluk Zuzuuu yani yapılan hastanede boşuna değil. Madem iyiye gidiyoruz? Neden hala hastane yapılıyor, restore ediliyor? Kafamda deli sorular ..
Misirekmegii Birkucakmutluluk insanlar artik isyanda diye bi tarih veriolar olabilir. belkide daha sonra yine uazatacaklar
Domino Normal hayata donsek de biz normale donemeyiz ben disari ciktigimda zonbiler var da beni yicekler gibi hissederim.😓😞
Misirekmegii Domino ya zaten insan başka insanlara biraz yaklaşınca rahatsız oluyor vebali gibi bakiyoruz herkeze. psikolojikmen atamayız kolay kolay
Domino Misirekmegii Aynen. Annemi de cok ozledim ne hayallerimiz vardi. Rabbim yaşamayı nasip etsin bu hastaligi gotursun insallahhhh🙁
Birkucakmutluluk Misirekmegii kimse evine düşmeden anlamayacak. Gerçekten milletimizin büyük oranı cahil….
calikusuu Misirekmegii Bayram sonrası ihtimal ama . Burda kesin tarihler var. İnşallah bir an evvel normale döneriz . Ama bu açıklamalara bakıp da hareket etmemek lazım .