Misirekmegii [url=https://hizliresim.com/5cCazr][img]https://i.hizliresim.com/5cCazr.jpg[/img][/url] Doğrumu acaba kızlar ne düşünüyorsunuz ❓
Hulya_goktug Misirekmegii bi açıklama yapılmadi henüz bu konuda ama bayram sonrasi normal e doneriz dendi ama tabi maske ve mesafeli yine
Zuzuuu Misirekmegii Ekimde bunun daha felaketini beklediklerini sonbahar gribi ilekarışağını söylediler az önce ATV öğle arası haberde 🤧
Misirekmegii Hulya_goktug bu durumda kimse uymuyor ozaman kimsenin dikkat edeceğini sanmıyorum ama hayırlısı
Birkucakmutluluk Zuzuuu yani yapılan hastanede boşuna değil. Madem iyiye gidiyoruz? Neden hala hastane yapılıyor, restore ediliyor? Kafamda deli sorular ..
Hulya_goktug Misirekmegii evet valla 2 aydr kapı disari çıkmadık biz millet aynı dewm hayata kimse uymuyor ki kuarala
BenMathilda Misirekmegii Çabuk kalktı dikkat edersen Çin bile bu kadar hızlı normale dönmedi 80bin küsur vaka, 3bin küsur ölü ile..
Misirekmegii BenMathilda tedbirlerimizi bastan iyi aldığımızı düşünüyorum. Her nekadar bazıları kafasına buyruk olsada
Nekwam Misirekmegii büyük ihtimalle bu şekilde giderse olacaklar evet. Cumhurbaşkanımiz Ramazandan önceden beri benzer seyler söylüyor zaten