Bizde bugün sabah olduk 2. Ay aşılarını normalde sakin bir bebegim var öğleden sonra çok agladi korktum şimdi sakinleşti Allahtan. Birde çok fena kaka yaptı ishal gibi köpüklü sizde de oldumu?
ateş vücudun savunma mekanizmasıdır ateş cikmadan ateş düşürücü vermeyin arkadaslar