Aibar Canan06 canım benim bebişimdr o zamanlarda öyleydi. Panik yapma. Geçici bir süreç bu. Uyanınca emzirmeye çalış. Ayakta sallayarak emzir. İnan geçiyor hepimizin başına gelmiş bir şey
Stellaa Benim bebegim daha 1 aylik ama 3. Ayda meme reddi olabiliyomus atak donemi gbi bseyms sanirim bi yerde okumustum oyle biseydir bence gecicidir yani sabredin
imgesi Canan06 insallah sonunda emer bizimki inat etti emmedi bende catisma olsun istemedim cok huzursuz oluodukncnku sonra sagmaya gectm
nezzy 12sb aynı bende öyle yapıyorum ters taraftan emziriyorum, sol taraftan emmeyince acaba kulağı falan mı ağırıyor diye düşünüyorum.